dilluns, 5 de juny del 2017

Hem rebut el Premi El Corte Inglés a la Promoció de l'Esport

L'Associació Esportiva Can Deu participa a la Festa de l'Esport de la nostra ciutat gairebé des de la seva fundació.

A pesar de la nostra filosofia d'entitat esportiva que cerca que tothom tingui l'oportunitat de practicar una activitat física o esportiva sense cercar el rendiment esportiu, la tasca feta durant els darrers 20 anys ens ha permès estar dins de les 10 entitats finalistes al premi "Millor Entitat" de l'any, destacant els 3r llocs aconseguit als anys 2000, 2004 i 2009.

A la 64à edició de la Festa de l'esport de Sabadell el jurat ens ha considerat i premiat com a una de les millor entitats de l'any a la categoria "Promoció de l'Esport", acompanyats de les entitats Global Basket i Club Falcons.

Aquest premi de "Promoció de l'Esport" ens omple d'orgull ja que està alineat amb la missió de l'AECD i en encoratja a seguir treballant encara més amb el fantàstic equip humà de la nostra entitat.

Volem agrair al jurat de la Festa aquest reconeixement i compartir-lo amb tots els socis, amics, esportistes i tècnics de la nostra entitat per la seves tasca diària en pro d'una millor societat.

La placa rebuda a l'acte realitzat al Teatre Principal la nit de 4 de juny acompanyada d'un xec de 200€ cortesia de El Corte Inglés.