L' Equip

Desprès de 33 anys treballant des de l’entitat, volem agrair a totes les persones la seva participació a les nostres activitats, tots vosaltres sou el motor de l’entitat. També estem molt orgullosos de tots els voluntaris i professionals que s’impliquen en el projecte d’entitat i donant valor al treball diari que realitzem.

La nostra entitat sense finalitat de lucre és basa en la confiança, la dels socis, la de les famílies i infants que participen, la de les escoles amb les que compartim objectius, la del personal del Centre Cívic de Can Deu i la de l’Ajuntament de Sabadell (Esport, Serveis Socials, Educació, Drets Civils i Nova Ciutadania i Salut) que recolza constantment el projecte.

Any rere any les persones que formen part de l’entitat volem treballar en equip i amb la màxima il·lusió per oferir una tasca educadora del temps de lleure.

Junta directiva  (des del 26 de febrer de 2024)
President            Marc González
Tresorer              Manuel Barcia
Secretaria           Merche Luque
Vocal                   Raquel Aguilar
Vocal                   Pere Puig
Vocal                   Paqui Amaro

Equip tècnic de coordinació
Directora àrea socioeducativa         Merche Luque
Directora àrea esportiva                  Raquel Jiménez

Aquest equip gestiona al nostres tècnics, tots professionals titulats, per oferir unes activitats de la màxima qualitat.