dimarts, 28 de gener del 2020

un mes ple d'activitats!!!!!!!

Hem aprofitat els nostres dots culinaris per sorprendre els companys i companyes amb noves receptes. Vam fer unes galetes amb motius nadalencs al forn. A més de passar una molt bona estona plegats/des mentre les preparàvem, també les vam compartir junts i posteriorment, en vam portar a les nostres famílies, tot i que ja no ens en quedaven gaires perquè som molt llaminers/es!

Al desembre, ja se sap, arriba el Nadal i en aquesta celebració és imprescindible decorar el nostre espai amb un arbre frondós ple de llumetes, estrelles, cors i objectes fets per nosaltres. Ens va quedar un arbre maquíssim.

A més de decorar el nostre espai, també vam fer unes decoracions molt lluents i vistoses per decorar el gran arbre per primera vegada del nostre barri Can Deu, amb la col·laboració de l’AAVV de Can Deu, la Ràdio CANDEUFM, Biblioteca nord i l’encén de llums amb la presència de l’Ajuntament de Sabadell

També vam participar en la Marató de TV3 creant dissenys de “joies” polseres, collarets i anells, també punts de lectura,  perquè les persones que volguessin col·laborar afegissin un donatiu per la  investigació sobre les malalties minoritàries.

I com no, hem fet activitats amb les nostres famílies. Ens agrada molt quan comparteixen amb nosaltres el nostre espai i el seu temps.

Junts hem decorat gerres amb motius nadalencs per posar al centre de taula aquestes festes i poder lluir la nostra part més creativa.

Hem acabat l’any, com sempre, amb el Casal d’hivern. Ens encanta fer activitats diferents de forma conjunta. A més d’assistir a la festa de Cap d’any a la Plaça del Pi, vam realitzar treballs manuals, vam anar al bosc i vam descobrir un joc nou per alguns i algunes de nosaltres: El Bingo! Quin tou de regals vam recollir!