divendres, 27 de març del 2020

Estem a casa!!

Al centre cultural vam començar el mes de març amb normalitat, fèiem els deures, berenàvem de forma saludable, fèiem jocs amb els companys i companyes, inclús un dia que feia molt de sol ens vam escapar a les pistes per fer esport a l’aire lliure. Des que va sorgir el COVID-19, tots i totes ens hem hagut de quedar a casa però això no ens ha impedit fer activitats.

Des de la primera setmana de confinament ens vam posar en contacte amb tots i totes vosaltres per que sabéssiu, que tot i estar cadascú a casa seva, estàvem a prop vostre pel que necessitéssiu. Ens agrada compartir amb vosaltres tot allò que fem i, sobretot, rebre els vostres missatges i fotografies realitzant les activitats que us proposem.

Per això, durant aquest mes hem realitzat els deures comunicant-nos a través dels vostres correus electrònics. Ens heu preguntat els vostres dubtes i us hem ajudat en el que heu necessitat.

A través de les nostres xarxes socials, també hem compartit informació adient per a tots i totes vosaltres sobre la situació que estem vivint. A més, heu participat en els reptes que us hem plantejat a través d’aquests medis i ho heu fet d’allò més bé!

A continuació adjuntem un enllaç amb un vídeo per a no perdre la calma durant aquests dies i saber com organitzar-nos durant el confinament.

Afegim un llistat amb 10 pel·lícules, series i documentals mooooolt interessants.

1.       EL NIÑO QUE DOMÓ EL VIENTO
2.       WONDER
3.       BILLY ELIOT
4.       MALA HIERBA
5.       TODO CAMBIA
6.       MERLÍ (SERIE)
7.       UNA MENTE MARAVILLOSA
8.       NUESTRO PLANETA (DOCUMENTAL)
9.       MATILDA
10.   ROMPE RALPH

NO ENS OBLIDEM DE L’ESCOLA:
Proposem 8 Apps educatives on podem repassar continguts escolars adequats a cada curs

1. Academons Primaria: ofrece 30 días de acceso gratis a todo su catálogo de juegos de Matemáticas, Lengua, Inglés, Ciencias y Science.

2. Ta-tum: ofrece acceso gratuito hasta el mes de julio a esta plataforma para el fomento de la lectura.

3. Smartick: esta App malagueña está ofreciendo acceso 15 días gratis para repasar las matemáticas.

4. Genially: la plataforma para hacer presentaciones interactivas ofrece por un tiempo limitado sus plantillas y recursos Premium gratis.

5. AMCO: acceso los juegos de Mates y Lengua de su App Eduzland gratis por un tiempo limitado

6. Smile and Learn: esta App para los más pequeños de la casa está ofreciendo acceso gratuito durante un mes a su catálogo de juegos interactivos.

7. M.A.R.S.: esta App ofrece códigos descuento para acceder a los contenidos de 3º a 6º de Primaria.

8. Cerebriti Edu: ofrece sus más de 50.000 juegos de Primaria y Secundaria gratis hasta final de curso.

FEM TURISME DESDE CASA
Us adjuntem un link amb 10 museus que podeu visitar sense sortir del menjador.

NO OBLIDEU MANTENIR-VOS ACTIUS/VES.

Un recull de vídeos de Youtube per fer ZUMBA amb els/les més petits/es.

PETITS/ES CHEFS: Cuina creativa, bona i saludable per fer a casa durant aquests dies.

Esperem que aviat acabi el confinament i que tornem a la normalitat. Tot sortirà bé si posem el nostre granet de sorra. Per això ara, més que mai:

ENS QUEDEM A CASA