divendres, 24 de juliol del 2020

L'Associació Esportiva Can Deu signa dos convenis amb l'Ajuntament de Sabadell

L'entitat no perd força i continuem consolidant la nostra implicació en importants projectes per la zona nord de Sabadell. Aquest mes de juliol hem signat 2 nous convenis.

D'una banda signem el conveni per desenvolupar el projecte CODIS (Convivència, Diversitat i enfortiment Social), projecte de referència que es fonamenta en una intervenció comunitària amb perspectiva socioeducativa al districte 3 de Sabadell, format pels barris de Can Deu, Sant Julià, La Plana del Pintor i Torrent del Capellà.
El conveni es signa entre 3 entitats, l'Ajuntament de Sabadell (programa d'Intervenció Comunitària i Mediació), la Fundació Main i l'Associació Esportiva Can Deu i no comporta aportació econòmica entre les parts, les quals han d'assumir els costos derivats de les respectives obligacions.
El conveni estarà vigent fins al 31 de desembre de 2020 i es podrà prorrogar 1 anys més.

I el passat 21 de juliol es va realitzar la signatura del conveni per la promoció d'activitats esportives adreçades a escolars, joves i adults al districte 3 de la nostra ciutat. El conveni té vigència fins al 31 de desembre de 2023 i es podrà prorrogar 1 any més.
En aquest cas, l'Ajuntament de Sabadell no realitzarà cap aportació econòmica directa, si bé, aportarà la cessió dels espais necessaris pel desenvolupament de les activitats i el seguiment del projecte.

Moment de la signatura del conveni entre la regidora d'Esports
de l'Ajuntament de Sabadell la Sra. Laura Reyes
i en Marc González, president de l'Associació Esportiva Can Deu.