dilluns, 11 d’octubre del 2021

Premiats a la Festa de l'Esport a la Festa de l'Esport de Sabadell 2021

El 7 d'octubre, durant l'acte principal de la Festa de l'Esport de Sabadell 2021 hem estat novament premiats amb el "Premi el Corte Inglés a la Promoció de l'Esport 2019 i 2020" com una de les 3 entitats guanyadores del guardó. El nostre president, en Marc González, recollint el premi.

Volem felicitar als nostres companys guardonats i a les 10 entitats finalistes de la categoria.

La setmana anterior vam rebré el guardó com a finalistes que el va recollir la nostra secretaria i responsable de l'àrea socio-educativa, la Merche Luque.

El dia de la Festa vam poder viure l'emoció dels esportistes i entitats finalistes, dins d'un format dinàmic amb intervencions, premis i actuacions.
El guanyador a esportista més destacat 2019 - 2020 ha estat: La portera del Club Natació Sabadell, Laura Ester
L'entitat més destacada 2019 - 2020 ha estat: el Centre d’Esports Sabadell

Volem agrair al jurat aquesta valoració i felicitar a totes les entitats participants per la gran tasca desenvolupada al llarg d'aquest anys tant complicats a causa de la COVID19.