dimarts, 21 de febrer del 2017

PER PRIMER COP A L'ASSOCIACIÓ ESPORTIVA CAN DEU VAN GAUDIR DEL PROGRAMA DE VOLUNTARIAT DE LA CAIXA.

La iniciativa promou prendre part i sensibilitzar-se amb la causa social que duem a terme des de diferents entitats socials, de manera desinteressada. En aquesta mateixa línia, cal reconèixer als treballadors de l'entitat bancària que s'han volgut sumar a aquesta important tasca social durant la setmana del 6 al 10 febrer.

En concret la participació ha estat dirigida a l'acompanyament educatiu i a formar part durant aquestes jornades de la vida i associacionisme en el nostre centre. A més, per a nosaltres és molt important i satisfactori transmetre que entitats com CaixaBank puguin efectuar la seva contribució al desenvolupament d'iniciatives solidàries, posant a la nostra disposició diferents programes i la possibilitat de promoure el nostre esperit emprenedor i iniciativa.

Aprofitem per agrair i recordar que cada any ens ajuden amb la compra de joguines del que gaudeixen més de 300 infants/anualment.

Aprofitem per agrair el seu treball donant suport els nostres reptes i puguem fer realitat els nostres projectes i innovar.