dimecres, 31 de maig del 2017

L'AECD finalista al premi a la Promoció de l’Esport

Ahir es va celebrar el primer acte de reconeixement a entitats i esportistes en aquesta edició 2017 de la Festa de l'Esport de Sabadell que es desenvolupa amb un gran nombre d'activitats a la ciutat durant tota la setmana.

l'Associació Esportiva Can Deu ha estat seleccionada com entitat finalista al premi que el Corte Inglés atorga a la Promoció de l’Esport.

Volem agrair al jurat aquesta candidatura així com felicitar a la resta d'entitats finalistes: Creu Alta Sabadell Bàsquet, Global Bàsket, Club d’Esgrima Sabadell Jaume Viladoms, Futbol Sala Sabadell Femení, Club Gimnàstic Catalunya, Club Esportiu Escola Pia, Club Esportiu Sant Nicolau, Sabadell Rugby Club i Falcons Sabadell.

També la nostra felicitació a les entitats finalistes a millor entitat: Club Tennis Sabadell, Unió Excursionista de Sabadell, Centre d’Esports Sabadell, Cercle Sabadellès 1856, Joventut Atlètica Sabadell, Club Grups Arrahona Futbol Sala, Motor Club Sabadell, OAR Gràcia Sabadell i CFU Can Rull RT. I als esportistes finalistes: David de la Cruz, Lucila Pasqua, Iker Pajares, Carmen García Godoy, Pili Peña, Óscar Salguero, Sandra Santanyes, Miquel Blanchart, Judith Forca i Judit Ignacio

Marc González, president de l'entitat, rep de mans de l'Alcalde i la Regidora d'Esports la placa com entitat finalista de l'any en la categoria "Promoció de l'Esport".