dilluns, 17 de setembre del 2018

Rebem el premi "Educant Fomentant l'Esforç" de la Fundació Espavila

El passat 3 de juliol la nostra entitat va ser premiada a la 7a Convocatòria de Beques Educar Fomentant l'Esforç, creades per la Fundació Espavila.
L’objectiu de la convocatòria de les Beques Educar Fomentant l’Esforç és estimular i promoure totes aquelles iniciatives que es duguin a terme a Catalunya en l’àmbit educatiu i lúdic de 0 a 18 anys per promoure la cultura de l’esforç inculcant valors fonamentals com ara treball, responsabilitat, sinceritat, optimisme, etc.

D'entre els 13 projectes finalistes a les beques, el projecte "Els nostres valors" va ser un dels 3 premiats. Aquest nou projecte, elaborat per Inés Molina i coordinat per Merche Luque,  pretén que els joves de la secció de l'entitat Joves Nord treballin els seus valors a través de la fotografia i el vídeo.

Durant aquest curs 2018-2019 es desenvoluparà el projecte i farem la rendició de comptes al juliol de 2019.
Volem agrair als membre del jurat dels premis la confiança depositada.