diumenge, 17 de novembre del 2019

L’impacte de les activitats extraescolars de qualitat

Des de fa uns anys l'Associació Esportiva Can Deu formem part de l'Aliança 360º educació a temps complert.

Us volem reproduir un article publicat a www.educacio360.cat que pensem que aporta la visió amb la qual intentem realitzar la nostra tasca educadora a través de les activitats del Centre Cultural i de les activitats Esportives, així com aquelles que desenvolupem en conveni amb les AMPA's de diferents escoles.

L’evidència internacional apunta a la vàlua que les activitats extraescolars aporten, no només a l’aprenentatge dels nois i noies, sinó també a la pròpia comunitat. L’impacte en l’aprenentatge es tradueix en una millora acadèmica, d’habilitats socials i preparació per al món laboral, mentre que aporten valor a la comunitat, a través de la millora de la cohesió social, la conciliació… La Network For Youth Success de l’Estat de New York resumeix en 9 punts l’impacte d’aquestes activitats.