dijous, 23 de setembre del 2021

Ja hem començat al Centre Cultural!!!

Arranquem el curs 2021-2022 amb moltes ganes i il·lusió. Com cada any, l’inici de curs és moment per organitzar i planificar les activats i dinàmiques que durem a terme al llarg de l’any. Aquest any, hem volgut incorporar a la nostra planificació nous tallers i projectes sobre les següents temàtiques: tallers manuals, taller de ioga i acroioga, projecte @alimentsdedebo, projecte Retransmet, tallers d’arts escèniques i taller anual de cuina.

El projecte @alimentsdedebo: Compartim totes els nostres vídeo-receptes a la pàgina d’Instagram @alimentsdedebo. Si no vols perdre-te’n cap, segueix-nos! Ahhh i si vols ser el protagonista, truca'ns.

Hem començat la nostra rutina de cada tarda i quan arribem al centre berenem, ens rentem les dents, netegem la taula i aprofitem per fer els deures de l’escola amb ajuda de les educadores. Després fem alguna activitat de forma conjunta amb altres companys i companyes i més tard tenim temps per jugar de forma lliure.

Al Centre cultural aprenem hàbits saludables d’alimentació, higiene, esport i descans. Ho fem a través de jocs i activitats perquè sigui més atractiu pels nens i nenes que participen. D’aquesta manera establim vincles saludables amb el grup d’iguals i aprenem a relacionar-nos de manera assertiva.

Si teniu interès en les nostres activitats, seguiu-nos a @aecandeu a Instagram o truqueu al 937242150607 344 267 i estarem encantades d’informar-vos de preus i horaris!