divendres, 24 de febrer del 2023

Carnestoltes i emocions!!!

Durant el mes de febrer a l'Associació Esportiva Can Deu hem viscut molts fets importants. Al Centre Cultural hem realitzat un mural sota la temàtica de les emocions per aprendre a identificar-les i també a gestionar-les.

L'utilitzem en les diferents activitats que duem a terme cada tarda, però sobretot, quan duem a terme l'activitat de teatre amb el projecte KOA. Aquest projecte, ha permès que més d'una desena d'infants tinguin accés a dinàmiques teatrals, on a més d'involucrar-se a les arts escèniques, també aprenguin a identificar i gestionar les seves emocions. Aquests aprenentatges, a més de millorar l'autoestima i l'autoconcepte dels infants que hi participen, també millora les relacions intragrupals i els vincles entre el grup d'iguals i les professionals que treballen al Servei d'Intervenció Socioeducativa.

El mes ha estat important, sobretot, perquè hem celebrat la festa de Carnestoltes de forma conjunta, amb altres agents de la comunitat. Durant la setmana, els infants han vingut a l'espai, disfressats amb totes les pautes que els ha dit el rei Carnestoltes. Ha estat una setmana festiva i on hem gaudit de les disfresses, la caracterització amb maquillatge i diferents tallers per celebrar aquesta festa que tant agrada, tant a petits, com als més grans.

I per acabar la celebració del Carnestoltes, el passat divendres 17 de febrer, vam sortir al carrer per realitzar tallers i activitats relacionades amb la festa. Els infants van gaudir fent dinàmiques amb els companys i les companyes. A mitja tarda, vam tornar al recurs a berenar fruita amb nata, i a última hora, vam desplaçar-nos a la plaça a veure la cremada del Carnestoltes. Més d'un/a es va dur un bon ensurt amb els petards, però va ser una jornada fantàstica!