dimarts, 22 de setembre del 2020

Avui fem 30 anys!!! Gràcies.

Estem d'aniversari i toca bufar les espelmes, 30, ja són 30!!! i sembla que va ser ahir.

En aquesta gran ocasió i abans de fer la bufada cal pensar bé quin és el desig... però la ment se'n va a les persones que formen i han format part de l'Associació Esportiva Can Deu.

Primer a les nostres sòcies i socis, a les famílies i als infants per confiar en aquest projecte d'educació en el lleure a través de l'esport i de les activitats culturals. Crec necessari agrair a totes les persones que han participat en les nostres activitats al llarg d'aquests 30 anys. Us vull donar les gràcies per la vostra participació, sou el motor de l'entitat

Sempre ens hem sentit molt orgullosos de poder comptar amb un equip de voluntaris i professionals que s'han implicat en el projecte de l'entitat i que treballen a diari deixant la seva empremta per millorar-la, per fer-la més oberta, per arribar a tothom...

Com imagineu en 30 anys han passat moltes persones que han deixat la seva empremta. Multitud de tècnics de les més variades especialitats que han fet gaudir a socis amb la seva empenta i propostes. Un gran equip de direcció amb directores i coordinadors/res preocupats per consolidar el projecte, per mantenir l'entitat sempre al capdavant, perseguint els objectius socials i aconseguint la màxima qualitat a cada projecte o secció. Un bon nombre de membres de la junta directiva que han compartit temps i esforços per aconseguir que l'AECD sigui un referent de ciutat. I els 3 president i presidentes que m'han precedit amb orgull com a representants de l'entitat. Gràcies a totes i tots pel vostre esforç i la vostra implicació. Soc molt afortunat per poder haver coincidit i conèixer a tantes grans persones.

Al repassar les cares que han donat forma a l'entitat, algunes de molt importants no formen part de la nostra entitat però ens han ajudat, han compartit el projecte i ens han ajudat a ser el que avui dia som. Recordo als membres de les direccions i AMPAS de les escoles amb les quals hem treballat, als tècnics i regidors de l'Ajuntament de Sabadell (Esports, Acció Social, Educació, Àrea de Feminisme, Benestar Animal i Participació Joventut, Salut, Districte III) que han confiat en nosaltres i que recolzen el projecte, al personal municipal de les instal·lacions que utilitzem. I també a les persones que a través d'empreses i entitats han col·laborat amb l'AECD com Obra Social La Caixa, Fundación Probitas, Fundació Main, CIPO... Gràcies per l'empenta.

Bé, ara si ha arribat el moment de bufar...

El desig.... per 30 anys més treballant pels nostres socis i per millorar la nostra ciutat

Gràcies, de tot cor.

Marc González

President

Entrevista a Radio Sabadell del 29 de setembre de 2020, 14,50h; programa "Hotel Suís".