dimecres, 17 de novembre del 2021

JORNADA DE PORTES OBERTES AL NADAL

Ara que s'apropen les festes de Nadal, des de l'Associació Esportiva Can Deu, hem volgut brindar a tothom l'oportunitat de gaudir i experimentar el gran ventall d'activitats dirigides que promovem des de la secció de gimnàs de la nostra entitat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sabadell.

Així doncs podreu participar de forma gratuïta a qualsevol de les activitats que fem a les diferents instal·lacions municipals durant la tercera setmana de desembre, del dilluns 13 fins divendres 17

A continuació detallem les activitats que es realitzen a cada instal·lació municipal.

Pavelló Nord

Activitats Infantils: KARATE, GO DANCE i GIMNÀSTICA RÍTMICA

Activitats d'Adults: PILATES, EN FORMA, CARDIOBOX

Centre Cívic Can Deu

Activitats infantils: GO DANCE i BALLS INFANTILS de 4 a 6 anys

Activitats d'AdultsCYCLO INDOOR, 3a EDAT i PILATES

Centre Cívic de Gràcia

Activitats Adults: IOGA ADULTS

Gimnàs de Can Marcet

Activitats Adults: GIMNÀSTICA DE MANTENIMENT

Per reservar la teva plaça només has d'enviar un WhatsApp al mòbil 617 572 198 escrivint el teu nom, cognom, l'activitat que vols realitzar i l'horari d'aquesta.

En el següent enllaç trobareu l'horari de les activitats:

En aquest esdeveniment, volem promoure l'activitat física i fer que aquesta arribi a com més gent millor. Estem compromesos amb la salut i el benestar dels nostres sabadellencs i sabadellenques per aquest motiu esteu convidats a participar-hi.

Des dels més petits fins als més grans, aquest Nadal tots teniu un lloc a l'Associació Esportiva Can Deu.

Els protagonistes sou vosaltres!

Us esperem!!