dimarts, 19 de maig del 2020

COMUNICAT DE LA JUNTA DIRECTIVA DE L’ASSOCIACIÓ ESPORTIVA CAN DEU

Benvolgudes  i benvolguts sòcies i socis, mares i pares que formeu l’Associació Esportiva Can Deu.

Esperem que tots i totes estigueu bé.

Com bé sabreu, el passat 13 de març la Generalitat de Catalunya va emetre la Resolució SLT/737/2020, per a la qual s'adopten mesures complementàries per a la prevenció i el control de la infecció per la COVID-19. Una de les mesures adoptades per aquesta resolució va ser "el tancament del centres educatius i de tota classe d'instal·lacions esportives, gimnasos i clubs esportius". Des de l’entitat, durant tota la setmana prèvia vam seguir de manera escrupolosa totes les recomanacions i normatives de les administracions i el passat 12 de març es van suspendre les activitats fins a nou avís.

Ens adrecem a vosaltres per fer-vos coneixedors que l’estat d’alarma decretat pel Govern no permet l’obertura d’instal·lacions esportives i culturals, ni les activitats esportives dirigides, ni els grups d’activitats de lleure i que les fases previstes de desconfinament no permetran reiniciar les nostres activitats aquesta temporada. Així com el Consell Català de l’Esport (CCE), la Unió de Consells Esportius de Catalunya (UCEC) i l’Ajuntament de Sabadell han acordat donar per acabades les competicions esportives dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya del present curs, un cop analitzada l’afectació que està tenint de la COVID-19 en l’activitat esportiva.

Volem que sapigueu que som una entitat esportiva sense ànim de lucre i que la seva Junta Directiva, des de l’inici de la crisis treballa per garantir la continuïtat de l’entitat i del personal tècnic, així com l’atenció als socis (informació i sessions online a través de les xarxes). En aquestes setmanes hem estat valorant els possibles escenaris. Aquest n’era un d’ells i ens obliga a donar per finalitzada la temporada (esportiva, cultural i social) i animar-vos a tornar a participar amb nosaltres a partir del setembre.

Amb la temporada acabada, la Junta Directiva ha valorat com compensar als socis i sòcies i les seves famílies l’activitat que no ha pogut realitzar presencialment. En relació amb les quotes de socis, aquestes, corresponen a un pagament anual i com sabeu permeten cobrir la gestió eficient i amb qualitat dels programes. Els recursos de l’entitat són molt ajustats.

Amb la intenció de trobar la situació més equilibrada la Junta Directiva ha decidit retornar la quantitat corresponent als 3 mesos no realitzats.  L’entitat es posarà en contacte individualment per comunicar-vos el procediment.

Recomanem als socis i sòcies i les famílies descomptar la quantitat a retornar del primer pagament de la quota del curs 2020-2021 que es farà a partir del setembre. D’aquesta manera facilitareu molt el funcionament de l’entitat.

Volem que sapigueu que treballem per tal que la temporada 2020-2021 es pugui iniciar de la millor manera possible, assegurant la qualitat i la salut de tothom i evitant que ningú se’ns quedi enrere. No sabem què passarà els proper mesos i haurem de seguir el que les autoritats competents estableixin, però posarem tot el que estigui a la nostra mà per continuar sent una entitat a l’abast de tothom, conscients de la nostra labor social i convençuts que l’esport i la cultura és una eina molt potent per reduir les desigualtats, cohesionar-nos com a societat i potenciar la salut i els hàbits saludables.

Esperem la complicitat i la comprensió de tots i totes són moments complicats, i prenem les decisions que creiem més adients per a l'entitat.

Gràcies pel vostre compromís i fins aviat.

La Junta Directiva
Associació Esportiva Can Deu