dimecres, 24 de novembre del 2021

Manifest del món de l’Esport per a l’eliminació de la violència envers les dones

25 de novembre de 2021

Des del món de l’Esport, denunciem tots els tipus, formes i àmbits de violències masclistes existents i volem reiterar el nostre suport i empatia amb les supervivents i el seu entorn. No podem continuar consentint que les dones visquem amb por, amb la nostra llibertat coartada per l’amenaça d’unes violències i agressions sexuals que ja haurien d’estar desterrades d’una societat democràtica i lliure.

Des del món de l’Esport, volem emfatitzar accions, individuals i comunitàries, per l’erradicació de les violències masclistes. Accions que són font de suport i resiliència per a les supervivents, que demostren el nostre compromís, implicació, coratge i ètica, per fer-les sentir que “no estan soles”, abans, durant i després de qualsevol agressió masclista.

Perquè amb la formació d’aliances i complicitats des de l’Esport podem construir un teixit comunitari i una xarxa de recursos que siguin font de salut i qualitat de vida per a totes les dones i col·lectius oprimits d’aquesta societat. Estimar, només es pot fer des de la llibertat, la igualtat i el respecte.

Per una vida i un esport, lliure de violències masclistes!

L'Associació Esportiva Can Deu adherida al Manifest.