dissabte, 8 de gener del 2022

Acomiadem el 2021 i comencem amb moltes ganes el 2022

Acomiadem el curs 2020-2021 amb la satisfacció d’haver superat tots els reptes que aquest curs ens ha plantejat i amb moltes ganes de seguir treballant, com sempre, al vostre costat.

Aquest darrer curs ha estat replè de moments difícils per a tothom; un any diferent, que sens dubte marcarà la resta de la nostra trajectòria, però tant l’equip professional de l’AECD com vosaltres, hem après i hem aconseguit superar de forma conjunta.

Hem hagut d’adaptar-nos de forma constant a les recomanacions per fer front la pandèmia, hem hagut d’adaptar la metodologia de treball, tant en l’àmbit socioeducatiu com esportiu, però al final, gràcies a la vostra col·laboració i implicació amb l’entitat, hem aconseguit sortir endavant i seguir gaudint tant de les activitats esportives com del lleure a l’àmbit sociocultural. Dedicació i esforç són les paraules que millor resumeixen el treball que l’equip professional de l’AECD ha dut a terme per arribar on som ara.

Tanquem un cicle que ha estat molt diferent de la resta, però on hem dut a terme molts projectes com:

• Activitats esportives i socioeducatives durant tot el curs per infants, adolescents, joves i adults
  • Espai Joves
  • Casal d'hivern
  • Casal d'estiu
  • Proinfàcia: Grups de reforç primària i secundària. Psicomotricitat, Taller familiar "Aprenem junts Creixem en família"
  • Vine i juga amb mi!!
  • Psico instruments i famílies!!
  • Joves, un viatge arreu del món!!
  • Sabem el que sentim i el compartim.
  • Joves, per la igualtat de gènere i la identitat!!
  • Aliments de debò, tinc cura del nostre món.
  • Hort urbà
També hem gaudit de joguines donades per IMC, berenars gràcies a PROBITAS, hem participat en l'Arbre dels somnis, cada infant va rebre un regal de Nadal demanat per ell/a i van posar el nostres espai molt bonic gràcies a Caixabank

i n'obrim un de nou amb més a ganes i il·lusió que mai. Ara és el moment de renéixer, d'aprofitar el nostre entorn, de passar temps amb les persones que volem tenir a la vora i sobretot, de continuar fent-ho amb vosaltres.

Aprofita l'inici del nou curs 2021-2022 per apuntar-te a l'esport que més t'agrada, perquè els més petits gaudeixin d'un espai de lleure i per motivar-te a aconseguir nous reptes.

Aquest nou curs, t'esperem, més que mai, amb els braços ben oberts, per continuar creixent al teu costat!