dimecres, 8 de juny del 2022

Associació Esportiva Can Deu premi a la promoció de l'esport 2021 a la 68a Festa de l'Esport Sabadell

El passat 3 de juny, durant l'acte principal de la Festa de l'Esport de Sabadell 2022 hem estat novament premiats amb el "Premi a la Promoció de l'Esport 2021" com una de les 3 entitats guanyadores del guardó. El nostre tresorer, en Manolo Barcia, recollint el premi.

Prèviament vam recollir el premi com a finalista de aquesta categoria en companyia de les altres entitats destacades.

La 68à edició de la Festa de l'Esport de Sabadell 2022 va ser molt emotiva i agradable gaudint d'una gran organització, actuacions i reconeixements.

D'entre aquests reconeixements destacar el realitzat al Sr. Joan Baraldés, tècnic del Servei d'Esports, per motiu de la seva propera jubilació. En Joan ha acompanyat a la nostra entitat des de l'inici de forma excepcional i ha demostrat una gran professionalitat, qualitat humana i vincle amb l'esport sabadellenc.   Et desitgem el millor per aquesta nova etapa i et portarem dins del nostre cor.
En Joan Baraldés amb la regidora d'esports Laura Reyes.

Per últim felicitar a la Maica Garcia per aconseguir, per quarta ocasió, el títol d'esportista més destacada de Sabadell al 2021 i al Cercle Sabadellès 1856 en l'apartat d'entitat més destacada.