dimecres, 20 de desembre del 2023

Aliments de debó

Montse

El projecte Aliments de Debó que hem estat portant endavant durant el primer trimestre del curs per fomentar l'alimentació saludable, en conveni amb la Generalitat de Catalunya a partir d'una subvenció COSPE. Ha arribat a nens i nenes usuàries del Centre Obert i adolescents que participen de l'Espai Jove, alhora, per extensió a les seves famílies i encara a més persones gràcies a la publicació a xarxes socials de les receptes i la informació.

La valoració global és molt positiva. Tots els participants han estat molt motivats per preparar les receptes, anar a comprar els ingredients, cuinar i compartir els berenars.

dissabte, 30 de setembre del 2023

Manolo Barcia, tresorer de l'AECD, personatge del dia al Diari de Sabadell.

Associació Esportiva Can Deu

Estem orgullosos de l'aparició al Diari de Sabadell del 30 de setembre de 2023 del nostre amic Manolo Barcia.

Manolo amant de la muntanya, de l'associacionisme i d'apropar l'activitat física i cultural a la població porta dècades a la junta directiva de l'Associació Esportiva Can Deu aportant el seu impuls al conjunt d'iniciatives i projectes que portem endavant.

I com podeu veure, combinat amb una rica vida familiar, social i esportiva.

Moltes gràcies Manolo per estar sempre al nostre costat.

dijous, 7 de setembre del 2023

FESTA MAJOR 2023!!!

Merche Luque

El voleibol i el bàsquet va permetre que infants veïns que no es coneixen juguessin junts i compartissin una estona divertida. Fins i tot també que alguna persona adulta s’animés a moure’s una estona.

Els jocs de taula gegants van fer xerrar a les persones adultes, compartint en família anècdotes i les normes de jocs tradicionals, que actualment sovint tenim oblidats.

També ha sigut una alegria compartir i xerrar amb diferents persones del barri sobre el projecte Ocell de foc, pel qual vam recollir signatures. Aquesta iniciativa busca potenciar uns hàbits de vida saludables i un benestar emocional que permeti cuidar la salut mental dels joves. Podeu llegir més d’aquest projecte a www.ocelldefocecojove.cat

Comencem el curs amb energia rere la bona acollida per part del barri de la jornada d’activitat

dijous, 31 d’agost del 2023

Tornem amb la Festa Major!! vine i participa!!

Associació Esportiva Can Deu

Tornem a l'activitat amb la Festa Major!!!!

Aquest divendres 1 de setembre de 18h a 20h us esperem a la Plaça Castanyers per iniciar la Festa Major amb activitats esportives i tallers infantils.

Aprofitarem per retrobar-nos i gaudir del nostre barri i de la nostra ciutat.

Molt bona festa major a tothom!!

dijous, 27 de juliol del 2023

Nou programa d'activitats esportives 2023 - 2024. Inscripcions obertes.

Associació Esportiva Can Deu

Tenim tot a punt per iniciar al setembre el programa d'activitats esportives de la temporada 2023 - 2024  pensat per donar resposta a les necessitats de moviment i relació de nens i nenes, joves, adults i gent gran.

Les activitats començaran el proper 12 de setembre a les instal·lacions habituals però amb la il·lusió renovada i amb ganes de gaudir al màxim del nostre cos i de la nostra salut.

Les inscripcions ja estan obertes per als nous socis i sòcies i durant els mesos de juliol i agost només es realitzaran online a través del nostre web:

http://associacioesportivacandeu.com o directament fent clicant aquí.

Pots contactar amb nosaltres al telèfons 937242150 - 617572198
o per correu electrònic aecdgimnas@gmail.com Ànim!! T'esperem!!!

dilluns, 24 de juliol del 2023

EL CASAL MÉS ENLLÀ DELS JOCS

Merche Luque

La infància és l'etapa que va des del naixement fins a l'adolescència. Durant aquest període es construeixen els primers vincles i es viuen les primeres experiències, que posteriorment seran la base de la nostra salut mental.

En funció de com siguin aquestes relacions i experiències en la infància, afectarà de diferent manera en l'edat adulta.

Al Casal 2023, els grups es van formar amb infants d'una mateixa edat
, però  que no tots es coneixien entre si. Amb els primers jocs de presentació es van facilitar la integració i la cohesió de grup., ens vam conèixer els uns als altres i descobrim que ens agradava i que no. Amb tota aquesta informació planifiquem el temps que estaríem junts com a grup.

Per a cada infant  i adolescent també, ha estat fonamental sentir-se part d'un equip, rebre la calor dels seus companys i monit@rs, adquirint valors i aprenent mitjançant el joc i les sortides la importància de les relacions saludables.

Amb passar dels dies, hem vist com els grups s'anaven transformant en veritables Equips, on els infants es cuidaven i
protegien els uns als altres.

Enguany vivim un casal ple de talent individual i general com a equip, hem animat a cada integrant del grup a mostrar el seu talent.
Ha estat una experiència molt gratificant veure com tots els infants gaudien amb cada activitat o joc unes vegades proposats per part dels monit@rs, i altres vegades negociats entre tots.

Malgrat ser només quatre setmanes, hem observat com els infants i adolescents canviaven hàbits de conducta
, adquirien estratègies noves i aprenien les primeres pautes de la negociació i la mediació.

És per tot això que el Casal és una experiència constructiva, positiva i fonamentalment educativa en l'àmbit conductual.

Ara toca gaudir de l'estiu i esperem veure-us el pròxim CASAL !!!

diumenge, 16 de juliol del 2023

TOT AL CIRC

Merche Luque

Avui tots els infants del Casal d'estiu hem anat a gaudir del circ.

Hem vist un espectacle on hem rigut i s'han divertit veient al famós pallasso Tasta del circ!

A més, han fet un recorregut en diferents espais on havien diferents activitats com maquillatge, suports per fer acrobàcies, i instruments, ha estat curiós, ja que tots els objectes eren reciclats i fets a mà.

Els nostres infants s'ho han passat molt bé.